Thursday, February 25, 2010

Assalamualaikum

          Alhamdulillah.. Terhasil juga blog yang tidak seberapa indah ini. Sem ini, dengan rendah dirinya, saya mencipta blog yang bertemakan fotografi. Walaupun pengamalaman saya terhadap fotografi sedikit cuma, namun, sebagai permulaan, di sinilah ianya bermula.

          Selain kecenderungan terhadap minat yang baru bercambah ini, saya lebih suka mendekatkan diri dalam dunia dakwah. Meskipun ilmu sangat-sangat sedikit, namun segala perkongsian dalam blog ini dapat memberi manfaat kepada pengunjung blog ini.

         Saya sukakan sesuatu yang simple yang memudahkan pemyampaian mesej kepada orang ramai. Justeru, hitam putih adalah warna tema saya. Hitam putih juga adalah warna di mana kita bermula dan berakhir. Salam Mujahadah buat semua pengunjung blog ini.

 

0 comments:

Post a Comment